selamat datang ke blog qandil !

nikmati la laman qandil...

Khamis, 7 Januari 2010

KINI AKU PASRAH.

Aku mesti berubah, sampai bila aku mesti mengharapkan untuk aku ditukarkan ke negeri sembilan. Aku tidak tahu apa yang akan berlaku dan aku rasakan apabila ditukarkan di sana. Perancangan Allah untuk diriku amat baik, Dia mengetahui segalanya. Kenapa dan mengapa aku mesti mempersoalkan pada diri aku lagi. Amanah ku di sini, aku mesti bantu anak muridku yang serba kekurangan, mereka pendidikan khas semestinya akulah guru khas yang ditakdirkan oleh Allah untuk mereka. Perjuangan aku belum selesai di sini, sampai satu saat....Allah lah penentu segalanya. Kini aku pasrah dengan segalanya. Aku memegang amanah ilmu di bumi takzim ini. Akulah JULI HANINI JOHARI guru PENDIDIKAN KHAS BERMASALAH PEMBELAJARAN DI SMKSA, FELDA BUKIT BESAR. KULAI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan