selamat datang ke blog qandil !

nikmati la laman qandil...

Selasa, 2 Februari 2010

AKU INGIN CINTA

Sedang aku senyum bukan makna aku bahagia
Sedang aku ketawa bukan makna aku ceria
Dalam hati ini masih rongga berwadah sepi
Dalam hati ini masih ada yang tiada
Kecewa...derita ...resah dan lara
Aku mencari cahaya kasih
Cahaya cinta
Cahaya rindu
Dari siapa dan mana yang tak pasti bertandang
Mungkin membawa cerita cinta
Menbawa seribu dugaan dan cubaan
Ada sahaja dugaan
Seakan aku mendukung dosa
Ya Rabbi berikan aku cinta
Suakan aku cinta
Sebagai teman dalam sunyiku
Sebagai kawan dalam sepiku
Lindungi aku
Payungi aku di bawah payungan cahayaMu
Bagi lah hati ini nikmat sebuah cinta
Agar aku dapat hidup dalam kawah bahagia
Bagi aku cintaMu
Aku yakin aku juga berhak bahagia
Tolonglah aku wahai Pemilik cinta yang satu
Aku kepingin cinta dan bahagia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan